onsdag 16. november 2011

Den ville gekkojakta

"svett&jævlig. Tidenes gekkojakt. Takk til Magnhild for tapper innsats. Rommet ser ikkje ut, men gekkoen er trygt ute i da fri og eg ska ikkje lenger bli vekka av gekkosong midt på natto."
Facebookstatusen min frå igår kveld. Legge ved eit bilete av korleis rommet såg ut etter me hadde byrja å rydda på plass igjen.Stakkars naboane i første etasje, må tru me er totalt kreisi.
 Og til slutt... Akkurat i da eg skulle legga meg såg eg ein gekko til på veggen. Søren!

2 kommentarer:

  1. Sov du likevel???? Lykke til med jakten videre. Klem

    SvarSlett
  2. Sov likavel. Då gidda eg ikkje meir og Magnhild sa seg ikkje villig til å fanga ein til. Eit pluss er at gekkoen ete mygg, dvs, mindre kløing på meg. Minuset er jo som sagt denna syngingo som er eit pes. Sålenge dei holde kjeft er da heilt greit at dei bur her!

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!