mandag 19. september 2011

Båttur

På laurdag fór me på båttur. Båten hadde stort segl, og stort dekk som me kunne ligga å sola oss på. Der blei eg liggande både til og frå. Me for over til ei lita øy (trur eg) der det var ein liten landsby, samt hotell. Me fekk først besøka landsbyen, der bileta nedanfor er tatt. Der var me å såg på kor dei laga sjøgras, som blant anna blei brukt i kosmetikk og anna. Æsj!

Fordi mangen var uggugg på lørdag etter fredagens ablegøya, var det neppe denna delen av turen som blei satt mest pris på. Bør kanskje fortella at eg var ein av dei heldige der..

Etterpå for me til hotellet som låg heilt i strandkanten, der fekk me kjempegod lunsj! Trur da må ha vore da besta me har ete her nede så langt. Og til deg mamma: det var til og med buffet!!!!

I Made, ein av dei tilsette på GoStudy som var med for å passa på oss.
Ei lita jente som budde i landsbyen. Ho ville bli tatt bilde av, sjølv om det ikkje ser slik ut.







5 kommentarer:

  1. Testing, testing, 1, 2

    SvarSlett
  2. NICE, Fekk da te altså!
    Helsing Jeanett som misunne dåke, og ler av dåke samtidig. Eg har komfyr og ikkje MIST frityrkokar som fungere her e eg glad! :)))

    SvarSlett
  3. Meinte minst, no gir eg meg.

    SvarSlett
  4. Kan kje du komma på besøk då, så ska eg visa deg koss me steike egg i toastjernet og har basseng rett utfor døro? ;-)

    SvarSlett
  5. Eg får berre meir og meir lyst til å reisa, men trur ikkje det kjem til å skje. Har for lite ferie, og er veeeeldig langt. Og mammaer er vel heller ikkje førstepri for besøk, selv om vi savner jentene våre sikkert mest av alle :) Nyt dagene og ta vare på dåke sjølv. Maikenmamsen

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!