mandag 26. september 2011

Me leve endo altså

men har ikkje hatt internett på fleire daga. Nettet her er nokså opp og ned, og bestemme litt sjølv om da vil eller ei. Derfor ingen livsteikn, men som mamma sa: "dersom eg ikkje høyre noko frå dåke, antar eg at dåke har da fint." Klok dama, mor mi.


I dag fekk eg ein hyggelig overraskelse av Made. Pakke frå mamma! Som dåke ser har ho sendt meg ein ostehøvel. Den ska eg gå rundt å visa til alle Balinesarane og sei at dei er kjempeteite som selge ost du må skjæra opp sjølv og IKKJE selge ostehøvel. Teit.

Men nok ein gong - tusen takk mamma! Fårepølso såg ganske sleten ut, men til no ligg den iallefall i kjøleskapet samen med ti flaske vatn og eit stort brød. Blir fårepølsa til kvelds, trur eg.


2 kommentarer:

  1. Takk, jento mi. Mamma faller for fine ord, du skal få både kjøttkake og heimelaga pizza når du kjem heim. Og pinnakjøt, men det orker eg ikkje tenke på helt ennå...at det nesten er jul når du kjem. Klem frå Maikenmamsen

    SvarSlett
  2. No har me kjøpt oss ost og brød, blir god kvelds ikveld ;-)

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!