onsdag 2. november 2011

Kven har verden beste tante?



Kven har verdens beste tante? Jo det er meg!  Eg har nemlig vore inne i Kuta og henta ein pakke, som var for stor til å verta levert til hotellet. Den var fra mine kjære tanter med familie, Besto og Besten og mamma!  I denna store pakken var det alt mogleg god mat som eg likar!

Innhaldslista: 7 store makrell i tomat, 3små makrell i tomat, 2 store leverpostei, 3mini leverpostei, 8 pakkar knekkebrød, 2 tubar majones, 2 tubar kremost, 1pakke fullkornsris, 1boks maxboller(<3), 1 hakkasteik og 1 tube jordbæsyltetøy! Samt to brev!





Dersom dette ikkje er imponerande, så veit ikkje eg! Eg trudde eg venta på ein liten pakke fra mamma med eit par boksar med makrell i tomat i. Men der tok eg feil, det var jaggu dei flotte tantene Vad! Me har desverre ikkje kjøkken her til å laga mat på, men skal snika meg bort til Idrett og PT, og låna deiras!

Mangen store klemmar til Tante Lullo, Tante Brit og Tante Øygunn m.fam!







2 kommentarer:

Alltid kjekt med tilbakemelding!