søndag 6. november 2011

Kuta Beach & Hard Rock Café

På fredag reiste eg og Magnhild med Mari, Mia og Charlotte til Kuta beach. Me heiv oss i kvar sin taxi og fann kvarandre aldri igjen. Eg håpe dåke hadde da fint!

På vei ut av hotellet traff me ein liten babyfugl. Den hadde nok vore nokså uheldig og fekk nok ikkje den starten på livet me skulle ønska den fekk.
R.I.P Pippippen
Fantastiske Kuta Beach. Turiststrand nr. 1. Mase selgara. Uten tvil. Me blei rundlurt.
"Tenk på dei stakkars ungane mine, og dei femten barnebarno!" sa dei.
Jaja, la gå då.

Etterpå for me på Hard Rock og kjøpte hamburger. Akkurat passelig med mat, dersom porsjonane hadde vore minst halvparten så store. Men betjeningo er heilt fantastiske og me fekk oss ein ny facebookvenn!
 Etterpå blei eg sjuk og har lagt heima på Ananda sio. Fin helg!

5 kommentarer:

  1. God bedring vennen min! Men flott å høre om kor fantastisk du har det når du berre er frisk :)

    SvarSlett
  2. Herregud! Hard Rock Café er jo overalt! Har vært på den i Barcelona og i London (tror jeg). God bedring lille solstråle!

    SvarSlett
  3. Du altså! Globetrotter du e då. Komma her du, så ska eg spandera kjempeburger på deg!

    Er forresten frisk og rask og alt da der no.

    SvarSlett
  4. Fint du er frisk igjen :-)
    Ser kjekt ut der nede, synd det er så langt vekke.

    SvarSlett
  5. Å tilbringa ein månad på Bali er noko eg vil anbefala alle. At det er langt vekke får heller bare våga seg. Det er utruleg fint her, alle er kjempehyggelige og det er billig. I forhold til Norge er nesten alt billig, men her er det kjempebillig. Sålenge du ikkje kjøpe alt du har lyst på. Då blir da dyrt i lengden.

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!