tirsdag 8. november 2011

Litt meir barneheimsdag

No sitte me med den andre innleveringa vår i kulturforståelse som skal inn i kveld. Arbeide på spreng ettersom sjølvdisiplinen har vore fråværande då det har vore så mykje anna kjekt me heller har hatt lyst til å gjera. Skule kan me gjer seinare, tenke iallefall eg. Uff og huff. Men me blir nok ferdig denna gongen óg. 
Ønsk oss lykke til!

Er forresten skikkelig Bergensvêr her no. Regn, regn og atter regn. Pluss eit par plussgrade meir enn i Bergen kanskje. Eit par.

3 kommentarer:

  1. Sol eller tåke her, og 5 grader i dag. men fyr i ovnen og ikkje en dråpe regn så klager ikkje.

    SvarSlett
  2. Det har tordna og buldra og vore skikkelig grisevêr. Perfekt for oppgåveskriving. Eg og Magnhild har sotte med kvar sitt pledd på oss og kost oss. Har blant anna sotte mykje ute og sett på regnet. Ingen fare for at da nærme seg 5 grader her iallefall, me kan heller sei 40!

    SvarSlett
  3. ...ups.. plutselig skifta eg farge til lett kledelig grønn...No no eg er IKKJE misunnelig, liker berre å være "grønn av mi...." Eg og har lyst på varme, helst sol og. Men eg får greie meg med bytur og Ikea i dag iallefall.

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!