tirsdag 25. oktober 2011

Bildedryss frå Ubud

 Flaggermuso som henge på veggen på Ananda



Balinesisk dans
 Dagbok-skrivaren
 Fine, nye, lilla kofferten.
Ofringar til gudane, eller noko.

I helga var eg og fleire av dei andre jentene på helgetur til Ubud. Ubud ligg omlag halvannen time frå Seminyak med bil. Planen var å sjå rismarkar og gå på galleri. Me endte derimot opp på eit kjempestort marknad der du kunne pruta deg i hel på alle mulige vare. Dei andre var i Monkey Forest, men fordi eg ikkje like apekatta for eg ut på eventyr åleina istadenfor. Eg fekk handla julegåve til ho mor, ny blomsterkjole til meg sjølv og drakk jordbærjuice på resturant. Eg fekk og endeleg tid til å skriva kort til svigers, så no må du vera berre vera oppmerksom på at da kan ramla postkort frå andre sida av verda i postkassen din, Toril. Berre vent!

Elles fekk Magnhild øyreverk og fekk ikkje fullført dykkarkurset sitt denne helga. Ho skal derimot sjå om ho ikkje får til å gjere det til helga som kjem. Me hadde ei knallfin helg og er klar for ei ny veke med skule og nytt fag.

Air conditionen har forresten sagt takk og farvell, og me er ikkje lengre venna.

4 kommentarer:

  1. Eg har sjekka , og ja der er plass til eit postkort i kassen vår :D

    SvarSlett
  2. Kjempegreie. Bra vandalane som øydela postkassen ikkje gjorde større skade, sånn at da e plass te postkort ;-)

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!