søndag 2. oktober 2011

Får du til å kommentera?

Har blitt opplyst om at det har vore problemar med å kommentera på bloggen vår. Kanskje derfor så laber respons her inne? Iallefall, dersom du bruke explorer kan detta vera svaret på kvifor da ikkje går. Dersom du prøve ein anna nettlesar, som t.d. firefox eller opera vil da vera mogeleg å kommentera som normalt.

Skriv ein kommentar her då, så veit me at da fungere?

Edit: Dersom dåke trykke navn/nettadresse istadenfor anonym kan dåke signera med da navnet dåke føretrekke, så sleppe me lura på kven ein eventuell "anonym" kan vera.  Cheers!

6 kommentarer:

  1. Hei, jenter. Eg kan stadfeste det du seier. Med explorer forsvinn berre kommentaren i det eg trykker publiser,mens i Opera funker det som eit fly. Nyt søndagen. Her er det blitt regn igjen. Klem Maikenmamsen

    SvarSlett
  2. Hei Mamma. Da e pinlig når du skrive maikenmamsen. Du heite mammagro du. Tullemamma.

    SvarSlett
  3. Pinlig? men helt ok, eg er mammagro og eg :) Alt for jenta mi. klem

    SvarSlett
  4. Eg rødme litt kvar gong eg lese maikenmamsen. ;-)

    SvarSlett
  5. Maikenmamsen? det har eg glemt kva er ;)...
    MammaGro

    SvarSlett
  6. Med gmail konto går det heilt fint å kommentera, men det har tatt litt tid før eg fann ut korleis eg skulle finna igjen passordet. ;)

    SvarSlett

Alltid kjekt med tilbakemelding!